Merea - Agencja Reklamowa

Znakowanie

Nadruki na tkaninach

Wykonujemy nadruki na wszelkiego rodzaju powierzchniach materiałowych. Miedzy innymi na koszulkach, czapeczkach, parasolach, torbach, kosmetyczkach, plecakach, odzieży ochronnej. Drukujemy na przedmiotach powierzonych jak i własnych.

Drukujemy różnymi technikami:

Sitodruk: 

jest to najbardziej popularna technika wykonywania nadruków na odzieży i innych tekstyliach. Sitodruk to metoda polegająca na przeciskaniu farby przez formę na specjalnie przygotowaną matrycę zwaną sitem. Sito pokrywa specjalna emulsja, na której odwzorowany jest drukowany obraz, farba zostaje przeciskana przez obszary sita, które nie zostały pokryte emulsją, powstały wzór przenoszony jest bezpośrednio na przedmiot albo na papier lub folię w zależności od stosowanej techniki sitodruku.


Tampodruk:

Jest to technika druku polegająca na przeniesieniu farby drukarskiej z matrycy (czyli metalowej płytki z wyrytym lub wytrawionym wzorem) na znakowany artykuł reklamowy za pomocą gładkiego stempla zwanego tamponem. Do wykonania nadruku niezbęda jest także specjalna maszyna zwana tamponiarką. Tampodruk jest jedną z najpopularniejszych i zarazem najtańszych technik znakowania produktów.

Zalety tampodruku:

  •  Uniwersalność:Przy pomocy tamponu o odpowiednim kształcie można wykonać nadruk na nierównych i nieregularnych powierzchniach.
  •  Szerokie zastosowanie:Poprzez dobranie odpowiedniej farby oraz odpowiedniego tamponu możliwe jest drukowanie na podłożach takich jak: tworzywa sztuczne, plastik, guma, szkło, metal, drewno, tkaniny takie jak ekoskóra.
  •  Szybkość:Możliwe jest znakowanie dużej ilości produktów reklamowych w krótkim czasie, dzięki czemu znacznie zmniejsza się czas realizacji zamówień.
  •  Dokładność i precyzja:Tampodruk doskonale sprawdza się przy znakowaniu przedmiotów niewilkich rozmiarów np. długopisów, breloków, linijek. Wykonane nadruki, pomimo małych rozmiarów pozostają bardzo dokładne, czytelne i wyraźne.
  •  Cena:Niska cena tampodruku sprawia, że jest to bardzo popularna i powszechnie wykorzystywana metoda znakowania, zarówno przy niewielkich (około 50 sztuk), jak i dużych nakładach.

Grawer laserowy:

Grawerowanie laserowe wykorzystuje sterowaną komputerowo wiązkę promieni laserowych, precyzyjnie usuwa ona materiał z powierzchni grawerowanego przedmiotu.

Zalety grawerowania laserowego:

  •  Precyzja:Dzięki sterowaniu wiązką laserową przy pomocy komputera możliwe jest odwzorowanie nawet najbardziej złożonych logotypów na znakowanych produktach.
  •  Powtarzalność logotypów:Metoda grawerowania laserowego jest gwarancją, że cała partia przeznaczonych do znakowania artykułów będzie miała identyczny logotyp.
  •  Trwałość:Grawerowanie polega na usuwaniu zewnętrznej warstwy znakowanego produktu, a co za tym idzie wykonany logotyp nie jest wypukły lecz wklęsły dzięki czemu staje się odporny na ścieranie.
  •  Szybkość znakowania:Laser charakteryzuje się wysoką wydajnością. Możliwe jest znakowanie dużych ilości artykułów w dosyć krótkim czasie.

Druk cyfrowy:

Druk cyfrowy UV jest to bezdotykowa metoda znakowania, wykonywanie nadruków polega na bezpośrednim drukowaniu obrazów z pamięci komputera na powierzchnię produktu – dzięki takiej technice jakość wykonania jest niemal fotograficzna. Następnie tusz, którym wykonany był nadruk zostaje utwardzany pod wpływem światła UV, co uodparnia go na wodę, wilgoć czy promienie słoneczne.

Zalety druku cyfrowego UV:

  •  Pełna gama kolorystyczna:Największą zaletą druku cyfrowego UV jest możlowość wykonania nadruku w pełnej gamie kolorystycznej, wraz z przejściami tonalnymi, gradientami czy przezroczystością.
  •  Niskie koszty:Zmniejszenie kosztów nadruku nawet przy niewielkim nakładzie.
  •  Personalizacja nadruku:Druk UV daje duże możliwości w kwestii projektu nadruku, nie trzeba się ograniczać do ilości kolorów czy kształtów.
  •  Trwałość i odporność:Nadruki wykonane tą technologią są odporne na czynniki zewnętrzne takie jak woda, wilgoć, promieniowanie słoneczne.
  •  Jakość druku:Nadruk dobrze przylega na dowolnym płaskim podłożu- blacha lakierowana, drewno, tworzywa sztuczne, papier.

Haft komputerowy:

Haft to jeden z najstarszych sposobów zdobienia przedmiotów. Następca ręcznego haftu – haft komputerowy jest dziś powszechnie stosowany do znakowania upominków reklamowych.

Zalety haftu komputerowego:

  •  Trwałość: Haft komputerowy jest odporny na uszkodzenia mechaniczne, można go m.in. prać w pralce i prasować. Jest to jedna z najtrwalszych metod znakowania.
  •  Dokładność i precyzja: Haft komputerowy cechuje wysoka powtarzalność wykonywanych logotypów.
  •  Estetyka: Nowoczesne maszyny pozwalają na haftowanie wielobarwnych, skomplikowanych wzorów.
  •  Szerokie zastosowanie: za pomocą haftu komputerowego można znakować czapki, koszulki, koce, ręczniki, plecaki, torby i wiele innych.